Digitale klantendienst


  • Vul formulier in
  • Kijk uw gegevens na
  • Check uw mail
  • Bevestig
  • Wij contacteren u

Hier kunt u snel en veilig zonder in te loggen wijzigingen doorgeven van uw persoonlijke of administratieve gegevens met betrekking tot uw elektriciteitscontract:

  • uw domiciliëring bij de bank voor de betaling van uw facturen;
  • informatie over uw zonnepanelen;
  • uw verklaring of er personen gedomicilieerd zijn op uw verbruiksadres (voor de berekening van de Bijdrage Energiefonds vanaf 1 januari 2018).

Vul eerst uw persoonlijke gegevens in en klik dan op één of meerdere blokken waarvoor u een aanpassing wilt doorgeven.

Zodra u uw gegevens hebt bevestigd, krijgt u een e-mail met een samenvatting en een persoonlijke bevestigingslink. Lees de gegevens goed na en klik op de link in de e-mail; dat geldt als officiële handtekening.


* = verplichte velden

Persoonlijke gegevens

Domiciliëring

Hier kunt u een domiciliëringsopdracht voor uw tussentijdse facturen starten, stoppen of wijzigen.

Zo wijzigt u het rekeningnummer van een domiciliëringsopdracht: vul het nieuwe rekeningnummer in bij ‘start domiciliëring’. Vul het oude rekeningnummer in bij ‘stop domiciliëring’.

Als u een domiciliëringsopdracht start, geeft u met uw e-mailbevestiging toestemming:

  • Aan Ecopower om invorderingen te sturen naar uw bank die uw rekening debiteren.
  • Aan uw bank om uw rekening te debiteren volgens de instructies van Ecopower.

Ecopower debiteert 25 dagen na factuurdatum uw rekening. De termijn om uw terugbetaling te vragen, vervalt in principe 8 weken nadat het bedrag van uw rekening werd gedebiteerd. Uw bank geeft u graag meer informatie over uw rechten en verplichtingen.

Wij hebben ook uw adres nodig

Melding zonnepanelen

Mijn PV installatie

Verklaring domicilie op mijn verbruiksadres (inschrijving bij de gemeente)