Elk kwartaal maakt de Vlaamse Nutsregulator (voorheen VREG) een analyse van de tweedelijnsklachten bij alle energieleveranciers. In de recent gepubliceerde klachtenindicator scoort Ecopower alweer erg goed met ... nul klachten.

Een betrouwbare partner in een vaak woelige en complexe energiemarkt

We zijn trots om bovenaan dit onafhankelijke klassement te staan: het bevestigt ons harde werk om een menselijke, eerlijke, transparante en heldere stroomleverancier te zijn voor onze klanten. Dat zijn immers niet zomaar klanten, het zijn de eigenaars van onze coöperatie en, samen met onze ecologische en maatschappelijk missie, de reden van ons bestaan. Ecopower is er voor en door burgers. En daar hoort ook de beste klantendienst van Vlaanderen en omstreken bij. Een dikke pluim voor alle collega’s!

Grafiek: aantal klachten per 1000 klanten


Grafiek: aantal klachten versus marktaandeel


Bron grafieken: Vlaamse Nutsregulator