MijnEcopower


Ecopower werkt volop aan het digitaliseren van uw klant- en facturatiegegevens. Het einddoel is dat alle Ecopower-coöperanten en klanten hun persoonlijke gegevens, facturen en meterstanden online kunnen raadplegen en wijzigingen.

Voorlopig is een MijnEcopower-account enkel praktisch (en noodzakelijk) om in de Ecopower-webshop pellets of briketten te bestellen.

Wilt u een account aanmaken? Dat kan hier.

Hebt u al een account? Dan kunt u hier inloggen.

Twijfelt u of er al een account werd aangemaakt met uw e-mailadres? Of krijgt u bij het aanmaken van een nieuwe account de boodschap dat er al een MijnEcopower bestaat met uw adres? Vul dan op deze pagina uw e-mailadres in en klik op 'verstuur'. Als u nog geen account hebt, krijgt u een foutmelding. Als er wel al een account bestaat, ontvangt u een e-mail om uw wachtwoord te wijzigen.

OPGELET: hebt u al een MijnEcopower-account en u wilt uw e-mailadres wijzigen? Contacteer dan onze klantendienst.

OPGELET: u kunt via MijnEcopower geen wijzigingen voor uw elektriciteitslevering doorgeven. Vul hiervoor het online formulier 'verhuizen' in of contacteer de klantendienst.

Bel ons: 03 287 37 79
Mail ons: info@ecopower.be